Jak rozpoznać i zareagować na konflikt w sytuacji kryzysu?
Menedżer jako trzecia strona
Szkolenie dostępne na platformie e.vando.
• Czas trwania: 2 tygodnie: 28 godzin szkoleniowych (1-2 godziny dziennie)
W czasie trwania kursu Platforma e.vando jest dostępna poprzez sieć internetową 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Dwutygodniowy kurs zdalny składa się z modułu informacyjnego oraz 7 modułów tematycznych x 30 minut.
Jeśli są Państwo zainteresowani e-szkoleniem Jak rozpoznać i zareagować na konflikt w sytuacji kryzysu? Menedżer jako trzecia strona, prosimy o zarejestrowanie się wybierając poniższy link:
https://app.evenea.pl/event/360703-4111/

Każdy moduł tematyczny jest złożony z następujących elementów:
- treści – materiały do nauki w formie audio-video, prezentacje ppt, artykuły
- sprawdź się sam! – indywidualne ćwiczenia oparte na samoewaluacji (np. zadania zamknięte, testy wyboru, zadania typu prawda – fałsz, zadania z luką, połącz elementy, przeciągnij i upuść),
- zadań – zadania projektowe, indywidualne i grupowe,
- forów dyskusyjnych, na których można prowadzić rozmowy z prowadzącymi e-szkolenie i innymi uczestnikami,
- czat – w określonych godzinach bezpośrednie (online) konsultacje z prowadzącymi e-szkolenie.
Podczas szkolenia:
Dowiesz, nauczysz się
- jakie są przyczyny powstawania konfliktów,
- czym jest kontekst sytuacji konfliktowej i dlaczego warto go uwzględniać,
- jakie są sposoby zarządzania konfliktami i jaka jest w tym rola menedżera.
Zrozumiesz
- dlaczego o konflikt warto zadbać jeszcze przed jego powstaniem?
Cena szkolenia 900 zł netto + VAT
Treści realizowane na szkoleniu:
- typowe przyczyny i reakcje na konflikt,
- rozpoznanie: konflikt i sytuacja konfliktowa,
- adekwatne metody rozwiązywania konfliktów i rola menedżera,
- „dobre praktyki”.
Szczegółowe zagadnienia:
Moduł 1
• Diagnoza konfliktu – gdzie szukać przyczyn?
• Konflikty negocjowalne i nienegocjowalne.
Moduł 2
• Gdzie się rodzi konflikt? Konflikt, a sytuacja konfliktowa.
• Kontekst sytuacji konfliktowej jako istotny czynnik rozwoju konfliktu i roli menedżera w zarządzaniu nim.
Moduł 3
• Obszary działań menedżerskich: zapobieganie, rozwiązywanie, podtrzymywanie.
• Narzędzia wspierające diagnozę każdego obszaru. Określanie roli menedżera.
Moduł 4
• Zapobieganie – możliwe działania.
• Dobre praktyki.
Moduł 5
• Rozwiązywanie – możliwe działania.
• Dobre praktyki.
Moduł 6
• Podtrzymywanie – możliwe działania.
• Dobre praktyki.
Moduł 7
• Tworzenie zaplecza menedżerskiego w sytuacji konfliktów i kryzysów.
• Budowanie siły trzeciej strony w organizacji.