Wsparcie emocjonalne pracowników w sytuacji zmian i kryzysów.
Menedżer jako partner i opiekun emocji
Wsparcie emocjonalne pracowników w sytuacji zmian i kryzysów.
Menedżer jako partner i opiekun emocji
Szkolenie dostępne na platformie e.vando.
• Czas trwania: 2 tygodnie: 28 godzin szkoleniowych (1-2 godziny dziennie)
W czasie trwania kursu Platforma e.vando jest dostępna poprzez sieć internetową 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Dwutygodniowy kurs zdalny składa się z modułu informacyjnego oraz 7 modułów tematycznych x 30 minut.
Jeśli są Państwo zainteresowani e-szkoleniem Wsparcie emocjonalne pracowników w sytuacji zmian i kryzysów. Menedżer jako partner i opiekun emocji, prosimy o zarejestrowanie się wybierając poniższy link:
https://app.evenea.pl/event/360703-411/

Każdy moduł tematyczny jest złożony z następujących elementów:
Podczas szkolenia:
Dowiesz, nauczysz się
- w jaki sposób możesz wspierać swoich pracowników w sytuacji kryzysowej, by pomóc im łatwiej przez nią przejść,
- w jaki sposób dopasować rodzaj wsparcia do etapu reakcji na kryzys i zmianę,
- jak przekazywać trudne informacje, by nie wzmacniać negatywnych emocji.
Zrozumiesz
- jakie emocje powstają w sytuacji kryzysowej,
- jak warto zadbać o siebie wspierając swoich pracowników.
Cena szkolenia 900 zł netto + VAT
Treści realizowane na szkoleniu:
- rozpoznawanie emocji w sytuacji kryzysowej,
- narzędzia wsparcia pracowników w sytuacji kryzysowej,
- narzędzia auto-wsparcia dla menedżerów,
- „dobre praktyki”.
Szczegółowe zagadnienia:
Moduł 1
- Proces reakcji na sytuacje trudne i kryzysowe oraz jego uwarunkowania.
- Emocje, które pojawiają się w sytuacji kryzysu.
Moduł 2
- Szok i zaskoczenie – reakcje ludzi.
- Możliwe narzędzia wsparcia – dobre praktyki.
Moduł 3
- Gniew i targowanie się – reakcje ludzi.
- Możliwe narzędzia wsparcia – dobre praktyki.
Moduł 4
- Smutek i depresja – reakcje ludzi.
- Możliwe narzędzia wsparcia – dobre praktyki.
Moduł 5
- Akceptacja i pójście naprzód – reakcje ludzi.
- Możliwe narzędzia wsparcia – dobre praktyki.
Moduł 6
- Zasady przekazywania trudnych informacji w sytuacji kryzysowej.
Moduł 7
- Żeby wzmocnić innych – wzmocnij siebie. Narzędzia auto-wsparcia dla menedżerów.