Jak budować dobre relacje w zespole i rozwiązywać konflikty – warsztat kompetencji komunikacyjnych

DOSKONALENIE  

Idea:

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o trzy podstawowe założenia:

  • VARTOŚCIowa komunikacja zakłada świadomość roli w relacji.
  • VARTOŚCIowa komunikacja zakłada świadomość celu relacji.
  • VARTOŚCIowa komunikacja zakłada chęć i gotowość do jej podjęcia.

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do osób, które dostrzegają trudności w budowaniu konstruktywnych relacji z innymi oraz chciałyby poznać możliwości i narzędzia skutecznej komunikacji i rozwiązywania konfliktów, które będą ukierunkowane na budowanie współpracy w zespole oraz pomiędzy poszczególnymi osobami.

Wiedza i umiejętności wzmacniane podczas szkolenia otwartego 
"Jak budować dobre relacje w zespole i rozwiązywać konflikty"

Dowiesz się:

  • Co możesz zrobić żeby być autorem każdej sytuacji komunikacyjnej, w której jesteś. 

  • Jakie czynniki są niezbędne do zapewnienia skutecznej komunikacji.

  • W jaki sposób określać obszary i przyczyny trudnych sytuacji w komunikacji.

  • Dlaczego w komunikacji nie chodzi o pozytywne nastawienie.

  • W jaki sposób komunikować się z osobami, z którymi masz negatywne doświadczenia. 

  • Jak zadbać o potrzeby i przestrzeń w komunikacji.

  • Jak formułować komunikaty dopasowane do rozmówcy. 

Nauczysz się:

  • Rozpoznawać potrzeby komunikacyjne swojego rozmówcy. 

  • Określać swoją rolę w procesie komunikacji.

  • Być autorem relacji, stawiać i realizować cele w rozmowie. 

  • Przekazywać informację zwrotną. 

  • Asertywnego wyrażania swoich potrzeb i oczekiwań.

  • Skutecznego mówienia i słuchania. 

  • Budowania wiarygodności w procesie komunikowania się. 

Przekonasz się:

  • W jaki sposób możesz zbudować Twój autorytet i wiarygodność w relacjach.

Chcesz poznać szczegółowy program Szkolenia OTWARTEGO?  NAPISZ DO NAS

Fakty:

Zapisz się na szkolenie

Dobra komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Jak zwiększyć jej efektywność? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Prezesa VandO - Joanny TelusDialog w komunikacji”, który pojawił się na łamach czasopisma Quality Magazyn.

Informacja o ciasteczkach

Nasza strona internetowa korzysta z plików cookies (ciasteczek) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Możesz kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Więcej informacji o tym, jak korzystamy z cookies znajdziesz pod tym adresem: https://vando.pl/ciasteczka.