Menedżer mediatorem - akademia rozwoju kompetencji

Idea:

Jedną z kompetencji, która zdaje się być niezbędna menedżerom, jest rozwiązywanie konfliktów. Często muszą oni na siebie przyjmować rolę "trzeciej strony" w trudnych sytuacjach pomiędzy ich pracownikami. Umiejętności mediatora i znajomość procesu mediacji przez menedżera mogą z jednej strony zmniejszyć liczbę napięć w zespole, budować wiarygodność i autorytet szefa, ale przede wszystkim tworzą przestrzeń do kreowania kultury dialogu wśród pracowników.

Dla kogo?

Akademia jest przeznaczona dla: menedżerów, liderów, kierowników, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje w zakresie rozwiązywania konfliktów.

Wiedza i umiejętności wzmacniane podczas Akademii "Menedżer mediatorem"

Dowiesz się:

  • Czym jest konflikt i jakie są rodzaje konfliktów w organizacji?
  • Jakie narzędzia możesz wykorzystać do identyfikowania i rozwiązywania konfliktów?
  • Dlaczego negocjacje i mediacje są ważną kompetencją menedżera?
  • Jakie są zasady prowadzenia mediacji oraz na czym polega rola mediatora?
  • Jaka jest procedura prowadzenia mediacji?
  • W jaki sposób określać obszary i przyczyny trudnych sytuacji w mediacjach?
  • Jak zadbać o potrzeby i przestrzeń ludzi pozostających w konflikcie, a jednocześnie realizować cele organizacji?

Nauczysz się:

  • Określać swoją rolę w procesie identyfikowania źródeł konfliktu i podejmowania działań w kierunku rozwiązywania istniejących konfliktów.
  • Prowadzić negocjacje problemowe w oparciu o interesy.
  • Prowadzić mediacje zgodnie ze standardami mediacji klasycznych.
  • Prowadzić rozmowy na poziomie wartości i potrzeb.
  • Radzić sobie z impasem w procesie negocjacji i mediacji.
  • Konstruować porozumienie/ugodę w konflikcie.

Zrozumiesz:

  • Dlaczego i w jaki sposób konstruktywne rozwiązywanie konfliktów kreuje dialog
    w organizacji i w relacjach?
  • Jaka jest rola negocjatora i mediatora i jak ją rozdzielać od innych ról organizacyjnych?
  • Że dobrze rozwiązany konflikt jest kreatorem zmiany i rozwoju organizacji?

PROGRAM Akademii:

MODUŁ 1: Mediacje i świadomość roli mediatora. Psychologia konfliktu (2 dni).


MODUŁ 2: Mediacje w zespole/organizacji – proces mediacji i kompetencje mediatora (1 dzień)


MODUŁ 3: Mediacje w firmie – proces mediacji i kompetencje mediatora (1 dzień)


MODUŁ 4: Menedżer mediatorem – jak wykorzystać mediacje w zarządzaniu zespołem (2 dni)


Akademia Menedżer mediatorem jest realizowana:

Edycja I: 06-07.04. 27-28.04, 14-15.05 - Warszawa

Edycja II: 28-29.05, 15-16.06, 02-03.07 - Warszawa

Edycja III: 17-18.09, 28-29.09, 05-06.10 - Warszawa

Edycja IV: 26-30.10 - Warszawa

Fakty

Weź udział w Akademii


Cena obejmuje:

• Przeprowadzenie szkolenia
• Realizację działań wstępnych i poszkoleniowych
• Materiały szkoleniowe
• Catering i lunch podczas szkolenia

Informacja o ciasteczkach

Nasza strona internetowa korzysta z plików cookies (ciasteczek) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Możesz kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Więcej informacji o tym, jak korzystamy z cookies znajdziesz pod tym adresem: https://vando.pl/ciasteczka.