Budowanie VARTOŚCIowych relacji w obsłudze Klienta

MASTER CLASS  

Idea:

Podczas prowadzonego różnymi technikami szkolenia (facylitacja, coaching grupowy, mastermind itp.) otrzymujecie okazję na sięgnięcie w głąb siebie i na przyjrzenie się własnemu myśleniu o kontakcie z Klientami i swojej roli w nim (dzień pierwszy).
To także przestrzeń do poszukiwania rozwiązań na Wasze konkretne wyzwania oraz wymiany doświadczeń i wiedzy trenera i pozostałych osób z grupy (dzień drugi). 

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest dla pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z Klientem, a także szefów działów obsługi Klientów, którzy chcą podnieść jakość obsługi w oparciu o świadome kształtowanie swojej roli i relacji, a także poszukać odpowiedzi na konkretne pytania i sytuacje.

Ze względu na specyfikę warsztatów pracujemy w grupach 6-10 osobowych.

Jesteśmy nastawieni z jednej strony na wewnętrzną i intymną atmosferę, zaś z drugiej na bardzo pragmatyczną wspólną pracę, w której ekspertami jesteśmy my wszyscy.

Wiedza i umiejętności wzmacniane podczas szkolenia otwartego
"Budowanie VARTOŚCIowych relacji w obsłudze Klienta"

Dowiesz się:

  • Jakie kryteria biorą pod uwagę Klienci oceniając jakość obsługi i świadczenia usług w firmie.
  • Czym są “momenty prawdy” w obsłudze Klienta.
  • W jaki sposób doprecyzować swoją rolę w kontakcie z Klientami uwzględniając trzy kluczowe obszary: kontekst, cele, oczekiwania, wizerunek.
  • Jakie kompetencje mogą wesprzeć w świadomym realizowaniu Twojej roli zawodowej.

Nauczysz się:

  • W jaki sposób zarządzić konkretnymi sytuacjami i wyzwaniami w kontakcie z Klientami spójnie ze swoją rolą.
  • Korzystać z doświadczeń innych w poszukiwaniu pomysłów spójnych z własnymi wartościami i postawą.

Przekonasz się:

  • W jaki sposób świadomość swojej roli zawodowej wspiera budowanie VARTOŚCIowych relacji w kontakcie z Klientami.

Chcesz poznać szczegółowy program Szkolenia otwartego?  NAPISZ DO NAS

Fakty:

Zapisz się na szkolenie

Informacja o ciasteczkach

Nasza strona internetowa korzysta z plików cookies (ciasteczek) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Możesz kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Więcej informacji o tym, jak korzystamy z cookies znajdziesz pod tym adresem: https://vando.pl/ciasteczka.