Inteligencja emocjonalna i społeczna jako droga do budowania konstruktywnych relacji z innymi

Idea:

 

Emocje są częścią naszego życia. Zarówno te pozytywne, jak i negatywne kierują naszymi relacjami z innymi. Pytanie brzmi: czy potrafimy wykorzystać je do zwiększania naszej efektywności, rozwijać i budować na nich pozytywne związki z ludźmi?

Dla kogo?

 

Warsztat skierowany jest do wszystkich, którzy chcą zrozumieć emocje i świadomie wykorzystywać je dla polepszania swojego codziennego funkcjonowania. Zajęcia – oparte na niezbędnej ilości wiedzy na temat emocji – dają Uczestnikom narzędzia analizy i autoanalizy, dzięki którym zwiększą oni świadome podejście do inteligencji emocjonalnej i społecznej. 

Wiedza i umiejętności wzmacniane podczas szkolenia otwartego
„Inteligencja emocjonalna i społeczna jako droga do budowania konstruktywnych relacji z innymi”

Dowiesz się:

 

  • Czym jest inteligencja emocjonalna i społeczna i co ma wspólnego z wrażliwością i odwagą?
  • Dlaczego trzeba wyjść na arenę, żeby nawiązywać konstruktywne relacje z innymi?
  • Samoświadomość, a inteligencja emocjonalna i społeczna.

Nauczysz się:

 

  • Działać zgodnie ze swoimi emocjami.
  • Nawiązywać konstruktywne relacje z ludźmi oparte na prawdziwości.
  • Podejmować wyzwania nawet jeśli ich realizacja będzie trudna.
  • Rozpoznawać emocje innych i wychodzić im naprzeciw.
  • Rozwijać innych.

Przekonasz się:

 

  • Że warto „wyjść na arenę” nawet jeśli to nie będzie przyjemne.

PROGRAM SZKOLENIA OTWARTEGO

MODUŁ I: Czym są emocje? Co to jest inteligencja emocjonalna i społeczna?
  • Inteligencja emocjonalna jako podstawowa kompetencja społeczna.
  • Wiedza jawna i wiedza ukryta – czynniki determinujące jakość relacji z innymi i co z tym wspólnego ma odwaga i wrażliwość?
  • Samoświadomość – co jest dla nas ważne i dlaczego nie warto przyjmować informacji zwrotnych
    od wszystkich?
  • Autodiagnoza EQ i obszary do rozwoju.

MODUŁ II: Źródła naszych emocji i źródła naszej skuteczności – autoanaliza
  • Dlaczego niektóre myśli i wydarzenia wywołują w nas emocje? – moje niepokoje.
  • Samoregulacja jako umiejętność kierowania własnymi emocjami adekwatnie do sytuacji.
  • Co o mnie myślą inni? – jakie to ma znaczenie i dlaczego się tym przejmujemy.

MODUŁ III: Świadomość innych – jak rozpoznawać potrzeby ludzi?
  • Bariery utrudniające relacje z innymi ludźmi i sposoby radzenia sobie z nimi.
  • Jak słuchać innych wykorzystując inteligencję emocjonalną i społeczną?
  • Jak rozmawiać z innymi wykorzystując inteligencję emocjonalną i społeczną?
  • Zrozumienie = porozumienie.

MODUŁ IV: Inteligencja emocjonalna i społeczna w praktyce – rozwijanie kompetencji społecznych
  • Konstruktywne wykorzystanie inteligencji emocjonalnej w sytuacji zmiany.
  • Radzenie sobie z emocjami w sytuacjach konfliktu.
  • Radzenie sobie z emocjami w sytuacji podejmowania decyzji.
  • Wykorzystanie emocji w rozwijaniu automotywacji.
  • Przekazywanie i odbieranie informacji zwrotnych. Komu warto mówić i od kogo warto słuchać?

MODUŁ V: Inteligencja emocjonalna  i społeczna, a efektywność w pracy
  • Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Samokontrola i asertywność.
  • Bieżące radzenie sobie ze stresem w sytuacjach zawodowych.

Informacje o szkoleniu

zdjJoannaT
Prowadzący :      Joanna Telus
Czas trwania:      16 godzin (2 dni) 
Cena:                       1200 PLN netto + VAT 
21-22.09.2020: Warszawa
19-20.11.2020: Warszawa 

Cena obejmuje

Przeprowadzenie szkolenia

Realizację działań wstępnych i poszkoleniowych

Materiały szkoleniowe

Catering i lunch podczas szkolenia

Rejestracja na szkolenie